Gdzie spać w Kalifornii i sąsiednich stanach? Noclegi na Zachodnim Wybrzeżu USA znajdziesz w tym artykule. Opisałem hotele i apartamenty, w których sami nocowaliśmy, a także wiele innych obiektów, które brałem pod uwagę.

Znalezienie taniego noclegu w dobrym standardzie to zawsze jedna z trudniejszych pozycji do zrealizowania podczas planowania podróży. Dlatego zawsze poświęcam sporo czasu, by wyszukać najlepsze możliwe noclegi w danej okolicy. Nie inaczej było podczas planowania zwiedzania Zachodniego Wybrzeża USA.

Plan naszej trasy i krótkie informacje o noclegach znajdziesz w artykule Zwiedzanie Kalifornii i sąsiednich stanów, a budżet wyprawy umieściłem w publikacji: Ile kosztuje zwiedzanie Kalifornii i sąsiednich stanów?

Polecane noclegi na Zachodnim Wybrzeżu USA

Wszystkie nasze noclegi na Zachodnim Wybrzeżu USA z tripu w 2018 r. znajdziesz w tym jednym artykule. Dzięki temu możesz łatwo i szybko rzucić na nie okiem i sprawdzić, czy odpowiadają twoim wymaganiom i budżetowi. Zanim jednak sprawdzisz poniższą listę muszę dodać, że przygotowałem też kilka artykułów, w których znajdziesz inne polecane noclegi na Zachodnim Wybrzeżu USA. Są to miejsca, które rozważałem na nasz nocleg, ale z różnych powodów ich nie wybrałem (np. znalazłem inne w promocji).

Sprawdź koniecznie te noclegi na Zachodnim Wybrzeżu USA:

Nasze noclegi na Zachodnim Wybrzeżu USA:

Miejsce Nazwa Opis
San Francisco Marina Inn Nie jest to hotel, który mogę jednoznacznie polecić. Po stronie plusów trzeba zapisać lokalizację niedaleko Marina District, bo dzięki temu można pieszo dojść nad zatokę i podziwiać most Golden Gate. Pokój był w sumie ok, z niewielką łazienką, ale wszystko w (bardzo) starym stylu. Najgorsze były śniadania składające się z tostów z kolorową galaretką, czarną wodą imitującą kawę i jajkami gotowanymi tak długo, że śmierdziały siarką. Minusem był także brak parkingu dla auta oraz hałas za oknem, którego na szczęście w październiku nie musieliśmy otwierać.
Carmel-by-the-Sea (Big Sur) Carmel Restort Inn Ten obiekt w uroczej miejscowości Carmel to zupełne przeciwieństwo hotelu z San Francisco. Dostaniesz tu niewielki domek z dużym pokojem i aneksem kuchennym oraz wygodną łazienką. Wielkie łóżko, gazowy kominek i wykończenie w drewnie pozwalają się poczuć jak w górskiej chacie. Do tego darmowy parking i sklepy niedaleko. Żałowaliśmy, że rano trzeba było wyjeżdżać!
Los Angeles Pool Side Guest Suite Ten apartament Airbnb w Los Angeles był tak wygodny, że chętniej spędzaliśmy w nim czas, zamiast stać w korkach LA próbując dojechać do okolicznych atrakcji. Dużo miejsca, basen, wygodne łóżko i stylowa łazienka, a do tego kilka fajnych miejsc z jedzeniem w pobliżu. Samochód zaparkujesz za darmo przed domem.
Williams (Wielki Kanion) Red Roof Inn Plus+ Tym razem nocleg w typowym amerykańskim motelu. To obiekt otoczony lasem, stojący w uroczej miejscowości Williams na trasie słynnej Route 66, niedaleko Kanionu Kolorado. Motel wygodny, czysty i przestronny, z darmowym parkingiem. W pobliżu sporo restauracji.
Las Vegas The Rita Suites Hotele w Las Vegas były zbyt drogie podczas naszego pobytu, dlatego nocowaliśmy w motelu Rita. W cenie było śniadanie (znośne) i całkiem spory apartament z salonem z aneksem kuchennym, sypialnią i łazienką. Przed budynkiem darmowy parking. Najlepsza jednak była lokalizacja, bo Rita mieści się tuż przy Strip, czyli głównej ulicy Las Vegas. Tam właśnie stoją wszystkie słynne hotele i kasyna. Jeżeli chcesz nocować w którymś z nich, sprawdź koniecznie moje propozycje w artykule: Las Vegas.
Three Rivers (Park Narodowy Sekwoi) The River Inn Nasze przedostatnie miejsce noclegowe to niewielki ale wygodny motel w pobliżu Parku Narodowego Sekwoi. Do motelu dotarliśmy dość późno po zmroku, dlatego dopiero rano okazało się, że w okolicy praktycznie nic nie ma. Na szczęście była stacja benzynowa i restauracja serwująca śniadania. Sam motel czysty i wygodny, z darmowym parkingiem.
Mariposa (Yosemite) Quality Inn Motel Quality Inn w Mariposa znajduje się niedaleko Parku Narodowego Yosemite i zapewnia noclegi dobrej jakości. Serwują tu nie najgorsze śniadania, a pokoje są wygodne i czyste. Dookoła budynku jest sporo miejsc parkingowych, a główna ulica miasteczka znajduje się tuż obok motelu. Spędziliśmy tam przyjemne dwie noce i na pewno skorzystamy z tego motelu podczas kolejnego pobytu.

W tabeli umieściłem linki afiliacyjne do serwisu Booking. Za twoją rezerwację otrzymam drobną prowizje, ale zapłacisz tyle samo, co zwykle, bo to Booking dzieli się ze mną prowizją za polecenie. Jeżeli nie skorzystasz z mojego linka, to korporacja Booking dostanie całą prowizję. Pieniądze przeznaczam na pracę nad artykułami takimi jak ten. Dziękuję za twoje wsparcie!

Zobacz również: przewodnik po Kalifornii i sąsiednich stanach