Francja to popularny kierunek turystyczny na rodzinne wczasy, ale także wyjazdy grupowe incentive travel. Ponieważ na co dzień współpracuję z agencją organizującą wyjazdy incentive, w krótkim wywiadzie przybliżę wam, jak wyglądają takie imprezy.

Incentive travel to popularna forma nagradzania pracowników przez firmy  lub wzmacniania relacji biznesowych z klientami.  Zagraniczne wyjazdy cieszą się popularnością, bo pozwalają m.in. dodatkowo zmotywować pracowników, a klientom podziękować za dotychczasową współpracę.

Jednym z chętniej odwiedzanych krajów w ramach takich wyjazdów jest Francja. Na co dzień współpracuję z agencją, która organizuje wyjazdy incentive do tego pięknego kraju. Żeby wam trochę przybliżyć możliwości związane z firmowymi wyjazdami do Francji, zadałem kilka pytań Dominice Nogier, która prowadzi w Nicei firmę Wycieczki do Francji.

Incentive travel: Francja

W ostatnich latach organizujesz wiele wyjazdów incentive travel do Francji, szczególnie na Lazurowe Wybrzeże i do Prowansji. Dlaczego ten kierunek jest tak chętnie wybierany przez polskie firmy?

Rzeczywiście, mamy klientów z całej Polski, którzy wysyłają swoich pracowników na południe Francji w ramach incentive travel. Bardzo nas cieszy to zainteresowanie Francją, ale i wcale nie dziwi. Lazurowe Wybrzeże i Prowansja to dwa niesamowite regiony, które oferują wspaniałe możliwości realizacji dowolnego programu incentive. Możemy tu zaproponować dosłownie wszystko – od spływów kajakowych w ogromnym kanionie Verdon po panoramiczne przeloty helikopterem nad wyspami czy miastami. Średniowieczne miasteczka, piękna pogoda przez cały rok i oczywiście dobra kuchnia zapewniają udany wyjazd incentive. Na pewno atutem jest także lokalizacja – na południe Francji można z Polski dolecieć w około 2 godziny. Krótka podróż to zdecydowanie zaleta wyjazdów do Francji.

Korzystasz z gotowych programów incentive, czy realizujesz autorskie pomysły opracowywane indywidualnie dla każdej firmy?

Ten region to kopalnia inspiracji, dlatego dla każdego klienta przygotowuję indywidualny program według jego życzeń. Każdy klient jest inny i po dobrym wywiadzie jestem w stanie poznać jego oczekiwania. Dopiero wtedy dobieram miejsca, miasta i atrakcje, by w ten sposób zbudować kompleksowy program pobytu. Wraz z moim zespołem organizowałam na przykład wyjazd incentive travel dla pań z firmy farmaceutycznej, które odkryły z nami przemysł perfumeryjny w Grasse. Z kolei dla panów z dużej prywatnej instytucji finansowej zorganizowaliśmy rajd zabytkowymi samochodami po pięknych górskich trasach niedaleko Monako. Wszystko zależy od oczekiwań klientów i oczywiście budżetu.

Jakim budżetem musi dysponować firma, by wysłać swoich pracowników na Lazurowe Wybrzeże lub do Prowansji?

Można przygotować ciekawy program połączony ze zwiedzaniem regionu i odkrywaniem uroków np. Nicei czy Cannes i wykorzystać przy tym autokary, rowery lub nawet kajaki. Zmieścimy się w budżecie ok 900 euro za trzydniowy pobyt. Można także podziwiać wybrzeże z pokładu luksusowego jachtu, nurkować, ścigać się na prawdziwym torze F1 i zwiedzać najpiękniejsze winnice Prowansji. Przy takim programie budżety są zdecydowanie wyższe. Koszt imprezy incentive travel zależy zatem od programu i oczywiście liczby uczestników. Polskie firmy chętnie jednak inwestują w incentive, bo widzą korzyści jakie dają takie wyjazdy.

Incentive travel: wyjazdy firmowe ze zniżką!

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o wyjazdach incentive organizowanych przez Dominikę Nogier, zachęcam do kontaktu. Podczas wyceny dodamy specjalny bon zniżkowy o wartości 100 euro na zamówioną wycieczkę incentive!

Artykuł reklamowy